وقاهت

وقاهت

وقاهت

وقاهت

توضیحاتی در مورد ماسک خاک رس

چهارشنبه, ۱۲ دی ۱۳۹۷، ۱۲:۱۴ ق.ظ

توضیحاتی در مورد ماسک خاک رس

خاک رس باعث افزایش گردش خون، پاک کردن سموم پوستی، تصفیه کردن بافت‌های پوست، تنظیم چربی پوست و بستن منافذ باز پوست استفاده می‌شود. خاک رس بعنوان مکمل کرمهای ضدلک برای درمان لک نیز استفاده می شود.در این مطلب از سایت جسارت در مورد خواص و طرز تهیه ماسک خاک رس قرمز و سفید و گلاب لورال اوریجینز و سرکه برای لک صورت و جوش و پوست خشک صحبت میکنیم امیدواریم مورد توجه قرار بگیرد.

ماسک خاک رس قرمز

کسانی که پوست حساس دارند می توانند از ماسک خاک رس قرمز استفاده کنند، خاک رس قرمز ملایم تر است و برای این پوست ها مناسب تر است؛ چرا که از سوزش پوست جلوگیری می کند. در مقایسه با انواع خاک رس، خاک رس قرمز دارای مواد معدنی بالا تر بوده و پر از سیلیکا، آهن، پتاسیم، منیزیم و کلسیم است. ماسک خاک رس قرمز با پاکسازی و از بین بردن سموم و سلول های مرده پوست، پوست شما را تازه می کند. این خاک، انتخاب خوبی برای پوست های حساس است. خاک رس یک ماده بسیار شگفت انگیز برای زیبایی پوست است که سرشار از املاح معدنی بسیار مفید می باشد .کسانی که از ماسک خاک رس استفاده می کنند دارای پوستی نرم بوده و منافذ پوست را به طور تخصصی پاکسازی می کند. اصولا کسانی که دارای پوست چرب هستند و مخصوصا بعد از بند اندازی و اصلاح صورت دچار جوش می شوند استفاده از ماسک خاک رس توصیه می شود .خاک رس را می توان بر روی انواع پوست چرب ، حساس و مختلط استفاده کرد. می توان گفت کسانی که دچار التهاب و قرمزی پوست هستند می توانند برای درمان از ماسک خاک رس استفاده کنند.

برای دیدن مطلب اصلی اینجا کلیک نمایید.

  • اهواز اهوازی

نظرات (۱)

زندگی واقعا ساده است اما ما اصرار داریم آن را پیچده کنیم
“کنفسیوس”
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی